Paul de Munnik heeft een nieuw lied voor Feyenoord geschreven. Hoofdsponsor Opel wist van zijn grote liefde voor Feyenoord en benaderde de zanger met de vraag het unieke Feyenoord-gevoel terug te laten komen in een lied voor de club. Het resultaat is ‘Geen club als Feyenoord’, dat het diepgewortelde gevoel van clubliefde, hoop en standvastigheid beschrijft dat zo kenmerkend is voor Feyenoord-supporters. Het lied is uitgebracht door Greytown Recordings / AAA Label Services.
Paul de Munnik zegt over het lied:
De honger naar sportief succes, hand in hand, door dik en dun en bij tegenslag nooit opgeven, dát zijn wat mij betreft de meest toepasselijke ingrediënten voor een lofzang op deze club. Het zou geweldig zijn als alle Feyenoorders, van Legioen en selectie tot en met de koffiejuffrouw in De Kuip, het als hún lied ervaren. Het resultaat is mij als echte Feyenoord-fan in elk geval uit het hart gegrepen.
In de clip die vanaf vandaag te bekijken is op Youtube komen bekende Feyenoord-fans en coryfeeën voorbij als Lee Towers, Martin van Weerdenburg, Mike Obiku en Gerard Meijer. Het liedje ‘Geen club als Feyenoord’ is vanaf vandaag te streamen via Spotify en te downloaden via iTunes.
Paul de Munnik tourt momenteel met zijn solo-voorstelling ‘Nieuw’ langs de Nederlandse theaters.